Slut med sunket i sta´n...

...nu flyttar vi till landet. Eller ja....till Loddby=) Landetkänsla med 10 min till staaaaan. Sååå gött!
Jorå...om ett par månader tar vi vårat pick o pack o flyttar in på Betesvägen i Loddby.

Kolla...


Parfamiljshus med en helt underbar trädgård...


Härligt...


Va! Tänker ni.....Jepp! Säger jag. Växthus it is! Jaja...om inte annat så kan man ju ha det som gäststuga=)


O ett litet smakprov innifrån....


Fint va? Vi är så nöjda o så lättade över att ha hittat ett litet mysigt ställe...


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, det är så roligt och vi är så glada för er skull!

Tänk, i det där köket kommer det bli fin fint med fredagsmiddagar.

Och i trädgården där kan jag absolut tänka mig en filt med bäbisar och kaffekoppar.

Kräftskiva när ni flyttat in (ställ bara in kartongerna så kööööör vi), vi hjälper absolut till att flytta er...he he. Nu blir Jimmy gaaaalen på mig, han hatar att flytta. Men jag kan locka han med en öl eller så...HA HA.



PUSS goding

2011-07-07 @ 10:25:38
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

Tack hörrö!!! Jepp...kräftskiva är redan spikat=)O öl...det kan vi nog fixa till Jimmy. Vi fyller dammen med öl o så ett par sugrör bara ...hehhe!!



Ja, vi är tacksamma för all flytthjälp vi kan få=)



Pöss

2011-07-07 @ 11:34:31
Postat av: Pär W

Vad glad jag blev da jag laste att ni slagit till! Jag glads med er! :D Ser for ovrigt ruggigt fint ut. Ser fram emot inflyttningsfesten och de manga trevliga traffarna framover :)



Skot om er!



Kram fran Pär och Caroline

Franz Josef @ Nya Zeeland

2011-07-11 @ 10:01:25
Postat av: Nina

Åååååå så härligt det ser ut! Där kommer ni trivas :)

Ha en skön sommar bruttan! kram

2011-07-12 @ 19:22:11
URL: http://trainingbynina.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0