Sovmorgon

Ja herrejössös vilken sovmorgon jag har fått. Jullan o F är på Hultö. Jag jobbar ju ändå, så varför ska dom hänga här.
Har tagit mig en påtår o slötittar på tv lite. Tänkte städa lite innan jobbet sen. Det är ju liksom nån som fyller år imorron=)

1 år. Kan ni tänka Er? Det kan jag. Har nästan varje dag inpräntat i kroppen. O dom dagarna som jag inte minns har jag nog förträngt. Typ alla skriiiiiiiiiiiiiikdagar hon hade när hon var pytte. HAHAHA!! Men tur är väl det....jag menar att man har den funktionen, att kunna förtränga. Annars skulle nog människosläktet dö ut.


Tuttan....för ett år sen....imorron.

Nog om detta.......

Måste nog gå ut o kolla till mina blommor lite. Jag har ju ICKE-BALKONGLÅDEBLOMMOR I BALKONGLÅDORNA...ää...hängde ni med där? Nä...jag kör med HÖÖÖÖGA blommor som ringkrage o lijongap. Ligger ju f-n horisontellt efter lite blåst.....hmrf. Blir bättre sen....i våran TRÄDGÅRD=)


Nä...liten stund till i slösoffan bara......sen tar jag tag i dagen=)


//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0