30 år idag!!

Jepp...idag fyller jag år. 30 år som sagt.

Har haft en superbra dag. Slutade jobbet klockan 07 imorse. Cyklade hem i morgondiset o möttes av " Ja må hon leva..." när jag klev innanför dörren. Åå...mina älsklingar var vakna o hade klätt sig fina.
Jag fick bara sitta ner o bli serverad frukost för att sen öppna det stooora paketet=)

Julia fixade snöret o jag tog resten.

Presenter från mina 2

Brorsan o lillis kom förbi....en jobbarkompis till F tittade in....o nu ikväll kom svärmor o P o J.
Tack alla ni för alla fina presenter o blommor. Blommor ja....Jag fick ett blombud oxå. Från MATILDA=) Jättefina!!

Kvällen har vi ägnat åt att titta på film, ätit popcorn o druckit baylis.



Tack o gonatt!!


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Fina NI är!



Härliga presenter du fick. Rätt färg och allt! =)

KRAAM

2011-06-16 @ 08:13:47
URL: http://forell.nu
Postat av: AnnaP

Vad fina ni är på sista bilden! Det är liksom ni i ett nötskal...love to yaa!

2011-06-16 @ 12:09:51
Postat av: Lillis

Ja, jag diggade Fredriks presenter till dig. Framförallt den härligt rosa färgen! Tack själv för god tårta och trevligt sällskap, samt inte minst - ett par goa skratt! ;)

2011-06-21 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0