Min balkong...

...gror.


Lejongap


Ringkrage


En ny kamrat....Apelsin


O så dom trogna...Pelargon.

Kul när man sår från början liksom....o se ifall det blir något. Ska bli extra spännande med Apelsinen. O så har jag en Avocadokärna som har börjat öppna sig=)



Igår var jag o Cattis nere på Highlander inn o åt tvårätters. Sååå gott! Mycket prat o gagg;) Sen tog vi cyklarna o smaskade i oss lite efterrätt uppe vid Halvars. Trevligt!!

Idag bär det av mot Väst. Till Matilda. Ska bli riktigt najs!!! 4 hela dagar bara för mig själv....Men jag kommer nog börja längta efter min lilla tjej rätt så fort=)

Ha dé!


//puman

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Spännande med apelsinodlingen där... Tänk så enkelt det kan vara. Litet är oftast gott nog!!



Ha en bra semester!

2011-06-30 @ 17:00:36
URL: http://forell.nu
Postat av: Cattis

Tjusiga grödor du har =)

Blir spännande att se hur apelsinen artar sig.



Ha en fin helg i Borran nu med Mathilda.



P & K

2011-06-30 @ 20:30:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0