En sten...

...har fallit från mitt bröst. O den hamna rakt på tån, så nu är det gips ett par veckor. Eller? Nä...

Jag var hos läkaren för att konstatera att jag mår bra. O ja...precis. Han kunde inte hitta nåt på varken blod eller sköldkörtlar.
Så...antingen får jag gå upp 20 kilo, klä mig i bävernylon, eller helt enkelt låta min kropp sakta vänja sig vid att gå på lågvarv.

FRISK SOM EN NÖTKÄRNA!


Nu kan mina tankar börja gå åt roligare saker.....som våran resa, olika sorters kalas....VÅR, vinna på travet...(har dock inte lämnat in nån rad, men ändå), ja hur som helst....lite smått o gott.

Jag vill nog helst att det ska bli vår fort, fort. Balkongen bara står o skriker efter textiler o olika sorters blommor, ljus o mattor i regnbågens alla färger=)

Den som väntar på nå't gott...






Liten på STOR bänk i vårsol...




Ha en galen helg!


//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Åh, vilken mysig bild!!!! <3 Och jätteskönt att höra att du mår bra och är frisk! :) Ska bli kul att ses på sön! Ha en bra helg tills dess. Kramar

2011-03-11 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0