Idag är det tisdag...


...o solen skiner. Ja gud vad fint!
O i förrgår var det söndag, o då for vi till mamma/mormor/farmor/svärmor för att fira henne. Hon hade gjort jättefint...som vanligt ute vid pianot...hehe!
Välkomstdrink, tilltugg o mingel. Sen....SLURP....PORTERSTEK!!! Uschaaalingen vad gott det är. Absolut värt att spara sig tills mamma bjuder på det.


Efterrätten blev ju till allas förtjusning.....marängswiss med hallon. Ja jössös....vad mätta vi blev.




Igår var vi på IKEA... o biltema. Vi har ett avgasrör som är lite trött o biltema har ju det mesta.
O IKEA har ju allt annat som är NÖDVÄNDIGT;)


Som typ...


O så petskydd o annat smått o gott=)

Sen mina vänner...(trumvirvel). VI ÅT LUNCH INNE PÅ IKEA!!!!!!!!!!!! Jo då.....alla familjer ska ju äta där...inkl. vi. Jag gör nog inte om det så där jättemånga gånger till. Mm...sån är jag.


Jag hann även med ett spinningpass frammåt kvällen. Såå jobbigt, men kul. Hon hade grym musik=)




Ha dé


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra där att du tog dig till träningen fast jag ej kunde!!! Kändes skönt efteråt misstänker jag ;-)



Ikea var vi på i dag ja...mycket god lunch har de där, billigt är det och extremt barnvänligt. Bästa restaurangen ever =) Så för min del blir det mååånga mer besök...ha ha.

Ja...du måste förstås äta runt elva, sen blir det alldeles proppat!



Puss o Kram



Ps. Ser ut som en riktig brakmiddag ni fick hos mamsen.

2011-03-15 @ 19:27:16
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0