Livet...

...är så sakteliga på väg tillbaka.

Har varit lite bergodal-bana ett tag, men så är det nog för alla...mer eller mindre.


Imorgon åker jag till Borås...till Matilda. Vi ska umgås, hänga, mysa, fixa, gå på ROCKA BILLY-fest, bugga, skratta, dricka sprit, flamsa, gå på stan...helt enkelt bara njuta i två dar av varandras sällskap=)

Rocka Billy-fest ja....ska bli riktigt kul. Temafester är ju det bästa. Vi ska ha kläder á la 50 - tal, Rock a Billy. Det kommer bara att spelas låtar från samma tid.
KUUUUUL!!!!!
Min kära mamma hade med sig en kjol sist hon var här... som hon sytt....."Ja, du ska ju på fest", säger hon o sliter upp en skitfin kjol. (Bilder kommer).
Ja det kommer bli klockrent.


Bussen går 13.05 i morron....kommer sakna mitt lilla risgryn. O min stora älskling oxå. Men jag säger bara en sak.....GÖTT ATT FÅ SOVA EN HEL HELG!!! Hahahaha!!!




Mitt lilla risgryn


Trevlig helg!


//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0