"Mamma...

...är lik sin mamma"......lalalalalalalllaaaaaaaaaaaaa!!
Hm...ja. Mamma kom in en sväng i går innan jobbart. Hon kom tiiiidigt, så hon fick äran att ge Julia gröt. Mm...tror nog det är lite godare när mormor ger;)

Vi pratade om allt o inget, kollade Hemnet o drömde om att äga ett gods eller två...hehe! Skrev matlistor o spånade på inbjudningar o annat mingel.
Ja lustigt det där....Mamma vet alltid bäst. Jag tror alltid att det kommer va så...iaf för mig.



Mamma i blåbärsskogen.


F är o fixar vårat avgasrör...hoppas det går bra. Själv plockar jag lite o så...Jullan sover. Jag ska lägga mig senare...jobbar inatt. Gött!

Nähä jaha...Vi höres!


//puman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0