Så ovant...

...med ett barn som är lugnt o stilla. Mm...lilltjejen har haft feber. Vaknade i fredasmorse o var typ glödhet. Första gången hon har varit sjuk. Men bara feber....kanske tänder börjar trängas. Igår eftermiddag piggnade hon till, o tempen hade sjunkit betydligt.

Pluttan...så mysigt på nåt vis när jag fick chansen att ha henne sovandes på mitt bröst....nästan en hel timme. Hon jämrade sig ibland...kanske otäcka feberdrömmar.
Hon väckte mig igår natt o ville kramas lite o få sin varma panna baddad. Somnade hängandes på min axel igen.

Idag är hon pigg igen o febern är borta. Skönt att ha min lilla virvelvind tillbaka=)
Nu sover hon förmiddasluren....sen blir det kokt torsk till lunch.


Lilla virvlan...




//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha...lilla virvelvinden ;-)

Skönt att hon blev frisk så fort!



2011-03-14 @ 13:34:20
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0