Snuvan...

...kommer smygande mer o mer...på lilltjejen. O så kan man tro att hon druckit whiskey halva sitt liv.....typ hesast när hon försöker att lala. Tuttan då. Jaja, vi försöker att inte tänka på det....för nästa fredag åker vi ju=)



En annan som har åkt är BRORSAN. Känns jäkligt lustigt den här gången. Kanske är för att man har blivit äldre o har barn....Medvetenheten liksom...om livet. Har ju fan ångest över flygturen när vi åker. Har förvarnat älskling att jag kommer ta ett par jäger innan vi lyfter...Hahaha!
Jaja...det blir nog bra.....ja menar...ska dom kapa planet, så gör dom ju det i början, när det finns mest soppa kvar...HAHAH! Eller vad säger du syster?;)


På tal om kapa.....måste ju fixa bikinilinjen ordentligt. Fick ju hem min nya bikini igår....vill ni se? Ja asså bild på bikinin...inte det som ska kapas...HAHAHAHA!! Nä usch...


Fina va!? Såna bra byxor som man kan hoppa, simma o dyka i utan att få dom uppe vid öronen...eller att dom värst av allt åker av=S



Vi säger så.


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Stackars pluttan, vi satsar på nästa vecka istället tycker jag. Om du har tid då vill säga, mitt i packningen och det ;-)



Usch ja, hoppas veckorna går fort så han kommer hem snart till alla nära och kära.

Att flyga är inte roligt. Jag har redan ångest över nästa gång jag ska genomlida det helvetet, och vi har inte ens bokat någon resa än =S



Bikinin var mycket snygg! Precis min stil på bralla =)



Puss o Kram

2011-03-23 @ 09:22:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Jenny F

Ja de kapar alltid tidigt på resan.....gaahhhh! Fy så rädd jag var.....va du? Uschalingen!! Nä vi kommer bila hädanefter! =)

2011-03-23 @ 09:27:57
URL: http://forell.nu
Postat av: Lillis

Riktigt snygg bikini! Den kommer sitta som ett smäck på dig! :) Ja du, det var inte kul att säga hejdå imorse. Men vi får hoppas det går snabbt och bra. Saknar honom redan! <3 Man kan inte bara acceptera att bli kapad. Slå dom! ;)

2011-03-23 @ 11:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0