"You ain't nothing but a hound dog..."

Ja...så lät det största delen av kvällen i lörda's....typ. Det här var nog den roligaste festen jag varit på på länge=)

Tack Johan med kollegor för en riiiktigt genomtänkt kväll med kexchoklad o olika former av rocka billy-atomer...Hahaha!!

Som vanligt börjades kvällen med fix o fördrink (strawberry daiquiri). Sluuurp!


Mumma...




Systuga o snacks-frossa...




Sista pep talk i solnedgången...


Sen tog vi en snabbvisit hos grannen...hm...(två hus bort), för att ja, inte vet jag....säga hej o konstatera att dom oxå skulle åka strax till festen o (det viktigaste av allt) låna nagellack. Nä inte till naglarna....utan till att laga elaka "maskor" som hade börjat vandra längs hälen...Hahaha!! Redan liksom...hallå!

In i "taxi" ....o iväg rakt ut i skogen bara.
Väl framme vid denna mysiga bygdegård, möttes vi av ballonger, grill o förväntansfulla människor med olika typer av sideburns o luggar av typ "vårrulle". Alla var bara såååå snygga!!


Väntar på Grillad entrecote med potatissalld o bröd..mmm



Nöjdast!!



Våra Rocka Billy-brillor som sedan blev en Rocka Billy-atom...eller???;)



O den klassiska...



Ja kvällen fortsatte med tävlingar, efterrätt (Kaffe o panacotta med hallon), o en himla massa dans i form av BUGG såklart. Jag har nog aldrig buggat så mycket. Det blev att byta till tygskorna efter ett tag=)

Klocka var närmare 3 där nånstans tror jag eller halv 4 kanske....när vi satte oss i taxin för att åka hem.



Matilda o jag har haft en jättenajs helg för övrigt. Synd att en helg går så fort....men vi ses snart igen. Annars får jag flörta med min man att vi ska packa våra kartonger o flytta en sväng till västkusten;)

När jag sen klev av bussen här hemma kände jag att jag hade saknat Julia nåt enormt. Jag blev hämtad av dom, o när jag fick se henne, fylldes kroppen av total lycka. Hon skrattade o sprattlade med hela hennes lilla kropp.
Ja älskling....jag har saknat dig oxå;)



Ha en galen dag!


//puman

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du flyttar icke till någon västkust, och därmed basta!



Härlig helg och fest, ni var så snygga båda två!



Ses på torsdag =)



Puss & Kram

2011-03-08 @ 13:11:54
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: puman

fan va fräscht!!!

2011-03-08 @ 18:02:19
Postat av: Lillis

Ser ut att ha varit en riktigt lyckad helg! :D Och väldigt fina blev ni!!! Mmmmm, strawberry draquiru är ju bara sååååååååååå j*vla gott!!!! Nä, ingen flytt inte! Möjligtvis att Matilda flyttar hit i stället för hon verkar rolig och go! :) Kramar

2011-03-10 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0