Som att förlora sin högra hand...

Så tror jag att det känns att förlora sin tvilling.

Jobbade i går på ett av mina ställen. Var ungefär ett år sen jag var där nu. Mycket hade hänt.
Två lika själar hade blivit en. Så fort o nästan utan förvarning.
Ensam kvar...ingen att identifiera sig med längre...ett stort tomrum i hjärtat.
Lille vän...redan efter ett par veckor börjar nu den ensamme kvar att dala.
Ser ändå ett stort leende när jag kliver innanför dörren. "Fin", som han säger att jag heter.

Ja...läskigt det dära. Hur känner man sig inuti när en så lika...inte bara till utseendet, utan även psykiskt lika...bara försvinner? Ända från första dagen ha varit En...
Ens egna högerhand...


//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Usch! Vad hemskt! :( KraM

2011-05-06 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0