Tom i bollen

Mm...så känner jag mig när det gäller bloggandet...just nuuuuuu!!!

Bla bla blablablablabla.............blaaaaaaaaaaaaaablblblblblaaa.

Jag tror att jag bloggar mindre när jag är i nuet. Fattar ni? Liksom....när jag är med helhjärtat. Då glömmer jag att jag måste ta bilder o lägga ut eller skriva lååååånga analyseringar...hehe! Så.....just nu är jag alltså helt o hållet i min tråk-lägenhetsvärld;)



Vi var på Hultö i helgen. Fint väder fick vi. Fint besök fick vi=) En kollega till F o hans fästmö kom ner i lördas. Vi mumsade på våfflor med färska SVENSKA jordgubbar o spelade spel.
Käre bror kopplade klart elen o vi grävde ner kabelskrället på åkern. Skönt!
F har bottenmålat båten, så nu ligger den o skvalpar med en naken mast.

Lilltjejen då.....jo....hon hörs o syns överallt o hela tiden=) Hon har lärt sig att klättra i trappor....ajajaj. Nä...det får bli en lekhage;)




"Jag tränar"




//puman

Kommentarer
Postat av: Lillis

Det var ju inte det enda fina besök ni fick i lördags. ;) Uuuunderbar bild!!!! :D Och ibland är det skönt att bara leva i nuet. I sin "tråkvärld". :) Kraaamar!!!

2011-05-23 @ 16:23:22
Postat av: puman

Hehe!! Nä visst nä....Du kom ju oxå=)Trevligt.....!

Johan blev ju nöjd...lös i hela ansiktet...KRAAAAAM

2011-05-24 @ 07:53:32
Postat av: Cattis

He he...sommaren är ju inte bloggens bästa vän direkt heller. Man har liksom lite annat för sig då =)

Jag har bloggat så länge nu så att det ingår liksom i mitt nu.



Ses i eftermiddag!



Puss & Kram

2011-05-25 @ 06:46:00
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: johan

Tror det stämmer ganska väl.

Jag o en kompis pratade om just detta igår, om fejjan, bloggar osv...



Bäst är när statusen på fejjan är i still med " har just lagat mat " som sedan följs en halvtimme senara av " har nyss diskat ".......MEN FÖR FAN, SKAFFA ETT LIV...



Och sen har vi ju bloggarna...300 bilder på allt möjligt o en massa text utan tanke o sammansättning om allt som vi andra dör av att veta..." har precis köpt en ny glödlampa till garderoben, jäklar vad bra det blev nu när det är ljust där då jag letar kläder " inramat med lite fina bilder på lampan från ica som man köpt för 19:-......men för fan...snacka om att " hej allihopa, se mig mig mig mig miiiiig ( o mitt tråkiga liv )".



Ja, vad ska man säga, gå ut i skogen o sätt dig o läs en bok istället.

Skaffa ett liv med riktiga saker, sånt som funkar även när infrastrukturen lägger av :-)



2011-05-25 @ 20:35:28
URL: http://netrix.blogg.se/
Postat av: Jenny Forell

Ja läsa bok är något jag saknar nu för tiden. Jag har blivit så där så jag sträckläser alla böcker för att känna att jag ska hinna läsa....

Men om jag skippar alla långa analyseringar i min blogg så skulle jag lätt sätta mig på stubben ute i skogen och läsa en bok.

Vilken koll ni har på vad folk skriver på FB och i bloggar! Där är jag lite lost...

Jag älskar att skriva i "min" blogg, om allt och ibland inget. Lilla backspegeln är kul att ha.

Må gott allihopa!

2011-05-26 @ 14:26:23
URL: http://forell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0